Danes je 22 Okt 2019, 20:55


BRP outlander 400

Del foruma, kjer lahko uporabniki predstavijo svoja vozila
  • Avtor
  • Sporočilo
Odsoten
Uporabniški avatar

kiwi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 284
  • Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
  • Kraj: Haloze

Re: BRP outlander 400

Odgovor16 Jul 2015, 07:29

Evo nekaj novosti. Drsniki so očitno še ok saj niso nič okrušeni ali kakorkoli drugače poškodovani-deformirani. Governor cup na mizi lepo teče gor in dol. No in sestavim včeraj sekundarno jermenico skupaj ter zašraufam. Vse ok.
Sestavim skupaj primarno, še posebej pazljivo namažem oneway in fedrce ter štifte. Zmontiram tako kot je v navodilih in zategnem na priporočene Nm.
Vžgem motor potem pa debele oči. :shock:
Sekundarna jermenica se vrti zraven. Uf Sranje. Novi ležaji pa gre oneway tako na trdo. Zvonijo telefoni in zopet razmišljam kako in kaj. Odprem in preverim če sem vse vredu sestavil. Vse je videti ok. Na ležaju pri motorju pa sled v zaščitnem obročku ležaja. Kaj je zdaj to. Preverim stare ležaje. Tudi tam je bila sled. Poskusim dati oneway brez fedrc in štifotv gor in z roko stisnem oneway proti motorju ter obenem vrtim. Videti je kot da neka guma prijema vse skupaj. Če pa še malo bolj stisnem pa kot da nekaj hrsta. Snamem in probam ležaje z roko kot že nič kolikokrat. Ležaji so v redu je pa res, da če obadva ležaja primem in probam vrtet se ne vrti več tako enostavno, ker vsak ležaj zaradi tiste zaščitne gume okrog verjetno malo težje drsi. Ni mi dalo mira. Probam ležaj ki je proti motorju rahlo izbiti. Toliko da pride do tiste varovalke. Zopet probam. Hrstanja ni več še vedno pa se težje vrti. Mi popustijo živci in vrtgam dol zaščito ležaja na obeh zunanjih straneh in probam z roko. Se vrtita precej lažje. Zmontiram oneway z štifti in jermenico ter jermen gor pa probam.

Jermenica na miru in ko dam gas ter spustim se ustavi. Torej kaj zdaj. Nova ležaja sta očitno toliko "roda" da preveč držita. Drugače pa mimogrede tista varovalka iz žice ki je na motorni strani je potrebno pazit, kako jo obrneš, ker lahko da je tisti zadnji del, kjer zahaklaš z izvijačem da jo ven snameš, rahlo zavit in mora gledat v ležaj in ne proti motorju. To je verjetno pri meni bil vzrok hrstanja najprej. Potem ko sem ležaj malo ven izbil pa sem tisto distanco verjetno skompenziral.

Tako. Očitno je problem v ležajih. Sem večkrat preveril če imam vse vredu sestavljeno. Sumil sem tudi štifte in fedrce pa sem probal brez tega. Možnost je bila da bi bila jermenica preveč zategnjena pa sem jo čisto narahlo zategnil in probal - isto.

Ležaj brez zaščite verjetno ne more biti. Bila bi opcija mogoče da bi bil brez zaščite na notranji strani. To sem že videl da imajo eni tako vendar glede na to da je tovarniški ležaj zaprt iz obeh strani bi rad imel takega.
Vgrajena ležaja pa sta bila SKF - nova. Nisem pa prej polagal pozornosti na to, kako se vrtita saj sta bila vendar nova.

Po posnetkih na youtub-u nekateri ležaje dobijo ven na roko, jaz pa sem jih izbijal in potem tudi nazaj zabijal. No niso sicer šli tako na trdo pa vendar mogoče ne bi blo slabo, če ležišče probam malo zbrusiti z šmirglom, da bi šli lažje noter. MOgoče je preveč stisnilo kletko ležaja.
Ne vem razmišljam pač.
Kakšne ideje? Je imel kdo podoben problem. Za lakla že vem, da je imel podobno vendar naj ne bi bil problem v ležajih. Hm....
Odsoten
Uporabniški avatar

BIF

Obiskovalec

  • Prispevkov: 3579
  • Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
  • Kraj: http://goeasttour.com/

Re: BRP outlander 400

Odgovor16 Jul 2015, 08:38

Vse si super opisal in govorila sva po telefonu, ampak tudi meni je ta del variomata ostal neznanka. Imam sicer dva motorja pa na srečo se ta zadeva ni nikjer pojavila.
Se je pa pojavila pri Lakl-u....in sva naredila vse kar znava...tudi nove ležaje sva zamenjala z novimi...namazala....in je sekundarno jermenico še vedno vleklo zraven.
Ker je motor v garanciji ga je odpeljal na SS...zadeva rešena v 1/2 ure....brezplačno...in to je to.
Kaj je Marko naredil....ne vem...v glavnem deluje. Mi je pa zatrdil, da nima veze z ležaji (trdoto ležaja)...kar verjamem, saj sva praktično nove brezhibno vrteče se ležaje zamenjala z novimi iz trgovine (FAG)....pa kot rečeno ni bilo nobene razlike.
Je pa dejstvo, da mora bit neka malenkost...kaka "finta", ki pač ostaja za zdaj skrivnost tistega, ki je za reševanje teh zadev šolan.
Čeprav me res firbca v čem je rešitev.... :-k
Odsoten
Uporabniški avatar

freshslo

Obiskovalec

  • Prispevkov: 2359
  • Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
  • Kraj: Menges

Re: BRP outlander 400

Odgovor17 Jul 2015, 13:51

Poizkusi lezaj naspricat z crown sprejem in bos presenecen kako lahko se bo zacel vrteti. S tem bos tudi umiril zadnjo jermenico v prostem teku.
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Odsoten
Uporabniški avatar

kiwi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 284
  • Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
  • Kraj: Haloze

Re: BRP outlander 400

Odgovor27 Jul 2015, 14:29

Nekaj časa me ni bilo. Hvalabogu dopust. Pa vendar sem še nekaj ugotavljal in ugotavljal kaj bi lahko bilo. NEke ideje imam vendar ne vem če so prave. Glede na to da so novi ležaji na roko dokaj "rodi" za sukanje in ker sta notri dva ležaja vse skupaj pa je na aksi na katero grejo ležaji zelo enostavno predvidevam da zadeva deluje tako da ko pade jermen na oneway tudi če se motor vrti mora biti oneway na miru in glede na trdoto novih ležajev je to možno edino tako, da sam ležaj v tem trenutku deluje kot puša. To potrjuje tudi dejstvo, da bi se moralo dati oneway čisto enostavno vrteti z roko. Pomeni, da takrat ležaj v bistvu miruje in ne opravlja svoje funkcije. V mojem primeru pa sta zunanja dela ležaja stisnjena iz strani jermenice in iz strani tiste puše v katero pride vzmet. Od tod je tudi bila vrezana sled v zaščiti ležaja. Zadevo lahko sicer enostavno rešim z podložko ustrezne debeline na strani, kjer pride puša za vzmet. tako da puša ne bo več stiskala na ležaj in celo sklopko v jermenico. Vem da si je to vse moje pisanje težko razlagati vendar je težko to obrazložiti z besedami. V glavnem zdi se kot da bi jermenica na aksi zlezla za kakšen milimeter v smeri od motorja in je zato premalo prostora za oneway.
Ker mi ni uspelo sneti primarne jermenice (je konkretno stisnjena na motorno gred) bom zaenkrat še poskusil z podložkami in vstavil v oneway nove ležaje potem pa verjetno vse skupaj odpeljal na SS pa da še oni pogledajo, ker po pogovorih z Bif-om in Laklom je očitno neka banalna napaka-finta, ki mi ni jasna.

Tako sem se zdaj posvetil še drugim delom motorja in v vmesnem času ko sem razmišljal kaj in kako z variomatom zamenjal še vsa olja. Sprednji dif, zadnji kotni prenos in motorno olje. V motor gre 3L olja, ker je motor združen z menjalnikom. Naročeno imam še iridium svečko, ki pride jutri.
Za menjavo olja v zadnjem diferencialu sem se moral malo znajti z alu folijo, da ni olje teklo po spodnji šasiji.

Slika

Doziral pa sem rajši kar z 60ml injekcijami.

Nato sem se lotil temperaturne zaščite iz alu folije kjer gre izpuh. Zaščita je bila že precej scefrana in uničena zato sem vse na novo prelepil z alu trakom.

Slika

Odmontiral sem tudi kovček in bom pod njega namestil nove malo višje gumijaste podložke da ne bo več rajsal po zadnjem bumperju.

Toliko zaenkrat. Počasi bo motor tipitopi potem pa samo še vozim in uživam.

Lp Boštjan
Odsoten

GoranP

Obiskovalec

  • Prispevkov: 290
  • Pridružen: 09 Avg 2012, 18:00

Re: BRP outlander 400

Odgovor27 Jul 2015, 19:18

Čeprav nisem najbol zastopil kam ti stiska vzmet, mislim da ti res ne sede na pravo mesto, glede na to, da praviš da ti zablokira oneway... Jaz sem si sam naredil vijak za snet primarno jermenico, ker drugače ni šans da jo dobiš dol. Me pa zanima kje si nabavil alu trakove za izolacijo? Bi mogu js tudi mal na novo polepit okoli.
Odsoten
Uporabniški avatar

tadejmda

Obiskovalec

  • Prispevkov: 66
  • Pridružen: 12 Nov 2012, 21:49
  • Kraj: Goriška Brda

Re: BRP outlander 400

Odgovor28 Jul 2015, 06:23

U bistvu je to aluminjast lepilni trak, dobiš ga povsod ala Merkur, UBi .... Tudi jaz sem pred časom na novo izoliral. Zelo preprosto.
Odsoten
Uporabniški avatar

kiwi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 284
  • Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
  • Kraj: Haloze

Re: BRP outlander 400

Odgovor28 Jul 2015, 07:46

Zdravo!

Goran v bistvu ne vem od kod imam ta trak, ker se mi je že zelo dolgo valjal doma pa sem ga zdaj ponucal. Ampak mislim, pa da sem ga zadnjič videl v merkurju, ko sem iskal trak z steklenimi vlakni, ki je mimogrede tudi multiuporabna zadeva ;) Še posebej pri nas v ansamblu na špilih za zalepiti kakšen kabel na steno ali kam nad vrata itd :mrgreen:

Glede oneway pa bom jutri raziskoval naprej ko dobim podložke.
Včeraj sem še nazaj zmontiral zadnji kovček in zložil vanj nujne stvari in opremo-orodje, ki ga je dobro imeti s sabo.
Odsoten
Uporabniški avatar

kiwi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 284
  • Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
  • Kraj: Haloze

Re: BRP outlander 400

Odgovor28 Jul 2015, 12:21

freshslo napisal/-a:Poizkusi lezaj naspricat z crown sprejem in bos presenecen kako lahko se bo zacel vrteti. S tem bos tudi umiril zadnjo jermenico v prostem teku.


Če sem prav našel, je tale krown sprej neko olje? Obstajata dve varianti T32 in KL73. Slednjega uporabljajo tudi piciklisti za mazanje verig. Predvidevam da misliš tega?

Lp Boštjan
Odsoten
Uporabniški avatar

kiwi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 284
  • Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
  • Kraj: Haloze

Re: BRP outlander 400

Odgovor31 Jul 2015, 10:10

No pa sem zamenjal še svečko da bo nekaj časa mir:
Slika

In pa seveda je moral malo vmes že tudi delati:
Slika


Drugače pa me še vedno muči variomat. Nabavil sem podložke za ležaje z notranjim fijem 32mm. Zunaj bi moral biti fi 40 vendar so mi dobavili 45 in moram zdaj le te spraviti na 40mm. S temi podložkami bom stestiral če moja teorija drži. Oneway ne sme stiskati med pušo vzmeti in zadnjim delom primarne jermenice. Z temi podložkami bom naredil toliko distance da bo ravno prav. Nato pa bom vstavil nove - zaprte ležaje in zadevo stestiral. Jutri bom vse skupaj verjetno spet razkopal pa da vidim.

Podložke sem dal med dve manjši podložki in vse skupaj zategnil na M12 vijak. Še prej pa sem dal na njih stari ležaj in znotraj občrtal da lahko zbrusim podložke na točen zunanji fi.

Slika
Odsoten
Uporabniški avatar

freshslo

Obiskovalec

  • Prispevkov: 2359
  • Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
  • Kraj: Menges

Re: BRP outlander 400

Odgovor02 Avg 2015, 20:10

Primarno jermenico bos z lahkoto snel, ce bos v vznozje vijaka natocil vodo ali wd40 in nato privil vijak notri, s tem bo jermenica sama dol padla. Verjetno tezko razumeti...tukaj bo lazje razumeti http://youtu.be/cc0wAMjNgow
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Odsoten
Uporabniški avatar

kiwi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 284
  • Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
  • Kraj: Haloze

Re: BRP outlander 400

Odgovor03 Avg 2015, 07:21

Zdravo!

Freshslo malo si me prehitel :) Točno to metodo sem uporabil sedaj. Odprl sem variomat in dvignil-nagnil motor. Sem ga rajši zgurtnal da ne bi padel. V akso nalil vodo do konca in nato uporabil apciger kateremu sem odvil ven zadnji zviti del tako da sem imel v bistvu samo šrauf M14. Navil sem teflonski trak in ga malo zašraufal v akso. Toliko da je navoj dobro prijel. Nato sem vzel kar pnevmatsko pištolo, ki sem jo dobil zraven kompresorja ko sem ga kupil (Se pravi ni neka super duper pištola) in probal pištola se ni niti vstavila da bi nabijala. Je Kar po kakih 2 sekundah poknilo in privzdignilo jermenico.

Slika

Slika

Spucam ohišje za jermenico in vse skupaj na mizo ter razstavim in iščem. Še vedno mi ni čisto jasno zakaj bi sekundarno jermenico vleklo zraven. Sicer moram povdariti, da je sedaj variomat z ležaji brez zunanje zaščitne gume delal normalno. Ampak jaz bi rad imel na oneway sklopki zaprte ležaje iz zunanje strani. In vstavim druge ležaje - zaprte iz obeh strani. Vse skupaj namažem in sestavim. Probam dati gor zgornjo polovico in seveda zgornja polovica stisne na notranji del ležaja ter stisne oneway in ta se več ne vrti gladko na osi. To sem takoj vedel, da ne bo vredu. Iz Ležajnih podložk ki sem jih že pobrusil naredim distanco med pušo kjer pride vzmet in onewajem. 0,9mm. Zadevo sestavim na mizi in probam. Oneway se kolikor toliko lepo vrti z sicer še malenkostnim odporom in zadevo zmontiram na 4 kolesnik.

Slika

Slika

Tukaj se malo slabše sicer vidijo podložke ki sem jih dodal.
Slika
Zadnjič spremenil kiwi, dne 04 Avg 2015, 07:36, skupaj popravljeno 1 krat.
Odsoten
Uporabniški avatar

kiwi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 284
  • Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
  • Kraj: Haloze

Re: BRP outlander 400

Odgovor03 Avg 2015, 07:34

Zadevo štartam in dela slabše kot prej z odprtimi ležaji. Sicer gre menjavati vendar v "N" in "P" še vedno začne vlečti sekundarno jermenico zraven. Kolikor vem mora tudi v teh dveh položajih sekundarna jermenica mirovati..... (Naj me kdo popravi če se motim) ali pa mogoče ne. Prestavljanje sicer gre. Včasih treba malo zazibat kar je standard baje in me sicer ne moti. Ko dam iz parkinga v "R" včasih kar grdo škljocne. Ko je variomat zaprt se škljoc manj sliši. Sicer variomat deluje normalno in če je motor v brzini (L,H ali R) ne leze nikamor.

Ker bom v vsakem primeru zapeljal v kratkem 4 kolesnik na SS da mi še preverijo vodila ketence in nastavijo ventile bom jim rekel, da naj še variomat preverijo. Počasi bi se rad že vozil in nehal šraufat :)

Toliko zaenkrat.
Odsoten
Uporabniški avatar

freshslo

Obiskovalec

  • Prispevkov: 2359
  • Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
  • Kraj: Menges

Re: BRP outlander 400

Odgovor03 Avg 2015, 22:00

Si siguren, da je feder original? Ker ce imas notri kaksno aftermarket zadevo ala dalton ali epi je zadeva normalna, da ti vrti se zadnjo jermenico, ker je toliko mocnejsi feder.
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Odsoten
Uporabniški avatar

kiwi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 284
  • Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
  • Kraj: Haloze

Re: BRP outlander 400

Odgovor04 Avg 2015, 07:46

Hm ne bi vedel da je kaj aftermarket notri zmontirano, trditi pa tudi ne morem da ni. Vendar preden sem začel obnavljati variomat je vse skupaj delalo vredu. Po moje mora v P in N vseeno zadnja jermenica mirovati, ker če jo vleče zraven, potem ko šaltam v rikverc in škljocne lahko slej kot prej naredi kakšno škodo še v menjalniku tega pa glih ne bi rad.
Danes se bom spet lotil variomata in tokrat zadnjič. Če ga ne zrihtam ga bojo pač morali na SS. Nekaj opcij še je za probati kar sma z Laklom še predebatirala potem pa bomo videli.
Stare pine bom probal notri zmontirati še in pa prejšnje SKF ležaje, ki sem jim vzel gumico dol in bom odprto stran obrnil navznoter, vse lepo namazal in sestavil.
Potem pa bomo videli.

Poročam kako in kaj.
Odsoten
Uporabniški avatar

freshslo

Obiskovalec

  • Prispevkov: 2359
  • Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
  • Kraj: Menges

Re: BRP outlander 400

Odgovor04 Avg 2015, 07:58

Pini v oneway sklopki so za motorno bremzo!
V cem je hec, da si zaprtim lezajem jemal dol gumo?!

Skratka problema nimas v lezajih in pinih, temvec je problem na sami jermenici, da je v spodnjem delu obrabljena in jermen z zobki drsi po oneway sklopki, ker ga zaradi obrabljenosti jermenice ne dvigne dovolj. Ali je notri mocnejsi feder, ali pa manj mozna varianta, da je jermen obrabljen v crki "V".

Kako mocno se ti v prostem teku vrtu zadnja jermenica? Ce recimo roc kladva prislonis nanjo ali se ustavi?

Preveri, ce pase jermenica od 800 na 400, imam eno dobro doma na zalogi z oneway sklopko in novimi lezaji in bi lahko poizkusil z njo...
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Odsoten
Uporabniški avatar

kiwi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 284
  • Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
  • Kraj: Haloze

Re: BRP outlander 400

Odgovor04 Avg 2015, 08:27

Ja pini so za motorno bremzo da "zaklene" oneway to mi je jasno. Jermen je nov oz. ima za sabo kakih 300km mogoče ali pa še to ne. Je pa original. Jermenico sem preveril že takoj ko sem variomat razstavil. Ko sem dal gor alu ravnilo je na spodnjem delu bila komaj vidna reža. Še to sem moral pogledat proti soncu. Tako da mislim, da ni problem v jermenici. Kolikor vem jermen v Parking in Neutral mora mirovati. Ležajem pa sem vzel dol zaščito na zunanji strani zato, ker mi je takrat stiskala na eni strani puša in na drugi rob jermenice, na notranji (vrteči del) del ležaja ter v to zaščito ležaja in to tako da ko sem sestavil variomat je oneway šel precej na trdo. Pač trdo kolikor so trdi ležaji. Ležaji pa so bili novi SKF. Ko sem na eni strani vzel gumico dol je ležaj začel iti precej bolj na lahko in četudi, ga je puša stisnila na notranji vrteči se del, se je ležaj precej lažje vrtel in zato tudi ni vleklo jermena s sabo.

Verjetno sem vam že prav tečen s tem variomatom in dejansko je težko z besedami vse opisati ampak zadevi moram nekako priti do dna, ker motorja nisem kupil zato da ga bom šraufal ampak vozil :mrgreen: Jezi pa me to ker v bistvu tu ni neke raketne znanosti je pa najverjetneje neka banalna finta. Zdaj bi moral nekomu ki ima podoben motor preveriti in samo na roko probati kako se vrti oneway, bi po moje hitro pogruntal v čem je finta.

Nimam nekih konretnih idej več in zato bom danes probal še z pini in z ležaji na notranji strani odprti. Mogoče bom notri še pustil katero podložko ki sem jo naredil. V glavnem po moje če zrihtam tako da se mi jermenica v N in P ne vrti bom tako pustil zaenkrat in naredil kakega jurja potem pa preveril stanje.
Odsoten
Uporabniški avatar

freshslo

Obiskovalec

  • Prispevkov: 2359
  • Pridružen: 04 Jan 2009, 18:03
  • Kraj: Menges

Re: BRP outlander 400

Odgovor04 Avg 2015, 09:46

Teh variomatov sem podrl ze kar nekaj in za vrteco zadnjo jermenico so bili krivi naslednji elementi:
- obrabljena prva jermenica
- aftermarket feder
- lezaja na oneway
- jermen
-CanAm Outlander 1000 XT
-CanAm Renegade 1000 XC ///Airdam CVTech & STM
-Suzuki Intruder M1800R
-Kawasaki Ultra 300X
Odsoten
Uporabniški avatar

kiwi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 284
  • Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
  • Kraj: Haloze

Re: BRP outlander 400

Odgovor04 Avg 2015, 10:41

No jermen bi jaz rekel, da skoraj nemore biti ker je nov. Lahko pa vseeno probam s starim, ki ga imam za rezervo.
Ostalo bom danes še enkrat preveril in stestiral. Tudi samo jermenico bom preveril še enkrat. Feder bom izmeril. Ležaji pa oboji ki jih sedaj imam čisto lepo tečejo la -ti, ki sem jim vzel dol eno zaščito tečejo še enostavneje.

Bom danes sprobal še vse to potem pa da vidim.
Jermenica od 800tke pa ne vem če bi pasala ali ne. Po moje bi skoraj morala pasati, vendar 100% pa nisem. Aja pa še 400tka ima na tej jermenici zadaj zobnik, 800tka pa ne. No mogoče bi se ga dalo premontirati, če ima 800tka puščene luknje za vijake. Jermen ima 400tka malenkost drugačen. Je gladek po zunanji površini. Jermen za 650 in 800 imata zobce tudi na zunanji strani. Debelina jermena pa je enaka 33mm

Hm.... komaj čakam da pridem domov in odprem variomat.
Odsoten
Uporabniški avatar

kiwi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 284
  • Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
  • Kraj: Haloze

Re: BRP outlander 400

Odgovor04 Avg 2015, 10:51

Aja zadnja jermenica se vrti v prostem teku toliko da jo sicer hitro vstavim z čevljem recimo. Ne vrti se z enako hitrostjo kot primarna (v štandgasu). Bom doma magari posnel kako se vrti.
Ni pa mi čisto jasno zakaj bi obrabljena jermenica jemala s sabo jermen, ki v štandgasu itak pade na oneway in ga jermenica ne bi smela vlečti s sabo.
Moje razmišljanje pač :-k
Odsoten
Uporabniški avatar

kiwi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 284
  • Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
  • Kraj: Haloze

Re: BRP outlander 400

Odgovor05 Avg 2015, 07:33

No variomat sedaj deluje tako:
https://www.youtube.com/watch?v=_JIx2qHPXNE&feature=youtu.be

Zdaj pa povejte ali je to vredu ali ne. V Parkingu in Neutral se čisto počasi še mogoče premakne do neke točke in potem se vrtenje sekundarne jermenice ustavi. Ko preklapljaš iz P v R več nič ne škljoca razen ko se zatakne in malo zaguncaš motor potem slišiš da pade not ampak to je normalno prej pa je prav škljocnilo.
Prosim za mnenja. Potem pa bom povedal še kaj sem naredil :)
Odsoten
Uporabniški avatar

tadejmda

Obiskovalec

  • Prispevkov: 66
  • Pridružen: 12 Nov 2012, 21:49
  • Kraj: Goriška Brda

Re: BRP outlander 400

Odgovor05 Avg 2015, 08:23

Po mojem bo OK =D>

Motor se pa vrti kontra 650 :whistle:
Odsoten
Uporabniški avatar

BIF

Obiskovalec

  • Prispevkov: 3579
  • Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
  • Kraj: http://goeasttour.com/

Re: BRP outlander 400

Odgovor05 Avg 2015, 08:31

Meni se zdi popolnoma b.p.
Tako mora bit.
Me pa res matra firbec kako si rešil.... :D
Odsoten
Uporabniški avatar

kiwi

Obiskovalec

  • Prispevkov: 284
  • Pridružen: 05 Avg 2008, 07:35
  • Kraj: Haloze

Re: BRP outlander 400

Odgovor05 Avg 2015, 09:12

No tako pa se vrti še oneway sedaj.

https://www.youtube.com/watch?v=WIZB3z5LM0A&feature=youtu.be

Tadej @ Ja motor oz primarna jermenica se na 400tki vrti kontra kot 650 in 800.
BIF@ ja mislim, da boljše skoraj ne more biti :)
Upam samo da bo tako sedaj ostalo.

Lp
Odsoten
Uporabniški avatar

BIF

Obiskovalec

  • Prispevkov: 3579
  • Pridružen: 15 Jan 2010, 19:24
  • Kraj: http://goeasttour.com/

Re: BRP outlander 400

Odgovor05 Avg 2015, 09:59

Tako se vrti Oneway na moji 650-ki. Zdaj veš kaj sem ti želel povedati. Optimalno.
Odsoten
Uporabniški avatar

tadejmda

Obiskovalec

  • Prispevkov: 66
  • Pridružen: 12 Nov 2012, 21:49
  • Kraj: Goriška Brda

Re: BRP outlander 400

Odgovor08 Avg 2015, 15:41

Zdravo.

Zaradi trdega prestavljanja kljub zamenjavi one way ležajev, mi je najbolj v oči padla podložka (friction washer), ki pomoje, služi zaščiti one waj ležaja pred umazanijo. Brez te podložke je prestavljanje luksuz. Z podložko imam občutek, da nastane preveč trenja med šalčko vzmeti in one way ležajem. Zanima me kako je KIWI rešil? :?:
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Vozni park foruma

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost